2013

Idag är sista dagen på 2013.
Detta var varit året då jag tappade nästan allt självförtroende, tappade mina barndomsvänner.
Svikit mig själv, min familj och dom få vänner jag hade kvar.
Börjat ta medicin mot depression och mina sömnproblem.
Året då jag kanske missbrukat lite för mycket & hamnat hos polisen kanske en gång för mycket.
Året då jag kanske haft som roligast, och gjort de mest oväntade och roligaste sakerna.
Inskaffat mig nya vänner, som jag älskar över allt annat.
Varit på festivaler och förtärt alldeles för mycket alkohol.
Året då jag fått mitt hjärta krossat så brutalt, blivit utnyttjad och ljugen för.
Bränt allt jag haft då jag handlat på impuls & suttit på balkonger med fina vänner med en cigg mellan fingarna.  Året då jag suttit i min väns bil lite för mycket, sagt saker an inte borde sagt.
Året jag har funderat på att rymma härifrån för en natt, för att skitsnack kretsat kring mig och mina vänner. Året då jag lärt mig så otroligt mycket, och träffat så många härliga människor. Lärt mig att allt är möjligt om man bara vill, och att alla gör fel och vissa är värda att förlåta, andra inte. 

Hoppas jag gör bättre val 2014, annars slår jag mig själv i ansiktet.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0