skål för våra trasiga liv

nu rinner tårar från skulpturerna
för allt jag ville var att du skulle älska mig
sjung med mig för gemenskap
sjung med mig för staden vi bor i
skål för våra trasiga liv
svarade på frågorna när jag svarade med sprit
kan inte känna dig vännen men jag kan se mig själv
det är upp till dig men jag känner min inte redo än
kan bara visa något liknande i en enkel sjäst. 
bara leva för studen i sommarens melodi
svarade på frågan hela världen frågade efter
bytte våra råd mot våra sanningar i solnedgången
vi kan skylla på gud fast vi är alla vinnare nu
alla ska vi dö men har ånga prövningar kvar
så vi dansar för den mina bröder och jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0