Får man inte tag i någon biljett härifrån finns det piller och skit.

Har tappat så mycket förtroende, tappat så många vänner
Letat så mycket och sökt precis över allt
Träffat så många männsikor, varit på så många platser
Sagt så mycket jag glömt och ångrat, känt så många jävla känslor
Rökt så många jointar, druckit så många öl
Spenderat så många nätter med cigg på balkonger
Varit på så många fester, skrattat och gråtit bort flera timmar
Spenderat på mycker tid i mina vänners bilar, spenderat mycket pengar på gräs
Svurit lite för mycket och varit i stockholm kanske 19 gånger
Kysst så många människor, kramat så många famnar
Varit på festivaler och kanske blivit för full
Fått mitt hjärta krossat ungeför 4 gånger och tappat bort några av bitarna
Sprungit bort min ilska i snön och skrikit i huvudet
Varit på bup så många gånger, fått så många mediciner
Hade min första fest på min fjortonårsdag och rullat ner för backar
Suttit i så många lägenheter fyllda av rök, haft så många tankar
Haft så mycket ångest, lyssnat på så mycket musik
Ramlat för mycket på fyllan, sprungit för mycket på stan
Sårat så många, svikit dom flesta och det mesta jag tänkte på var att festa
Bott i England som ensam tolvåring i två veckor, varit kär i en transa
Letat efter lösningar på allt och skärt mig i armarna
Blivit våldtagen när jag var 13 av en pundare som var 6 år äldre än mig
Sprungit från polisen i skogen, åkt så många bussar, tagit taxi
Stått på bort och dansat, rymt iväg på nätter för att vara med vänner
Hatat skolan, slagit folk på käften, längtat härifrån så otroligt mycket
Saknat och hatat så många människor, sagt så många lögner.
Önskat mig en framtid som jag inte orkat skapat.
Tagit andras ställning och tagit andras skit.
(är jag fortfarande en normal 15 åring i dina ögon?)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0