Hur länge ska vi låtsas att inget har hänt?

Jag saknar dig min vän, hur länge ska vi låtsas, låtsas att vi kan klara oss på egen hand.
Jag fokuserar jag vill ju så gärna men det
gör ont att sakna, det gör ont att tänka,
men mest av allt så gör det ont att vänta för
hur länge ska vi låtsas att inget har hänt.
Såhär starka känslor har jag aldrig kännt.
Tiden med dig, det underbaraste som fanns,
men dagarna är borta, kommer aldrig igen.
Jag försökte att skrika men rösten sprack,
en vind som is'a genom kroppen snabbt.
Jag föll för dig så och du märkte det väl,
Du gjorde mig lycklig på det mest märkliga skäl.
Jag sitter och kollar igenom alla våra bilder
på dig och mig, på alla våra minnen.
Jag håller dig så hårt, snälla bara stanna,
jag vill bara ha dig och behöver ingen annan.
Ja du betyder, det finns bara en av dig,
jag önskar att du kunde tänka samma sak om mig.
Men det är svårt när du skiter i tiden,
dom bäste stunder vi delat i livet.
Jag fattar inte rikdigt vad det var som gick fel,
utan dig är jag fan inte hel.
Jag hatar att sakna, hatar att förstå.
Kanske är det dags att vakna och inse
att nu är nu och då är då.
Men det är svårt att glömma allt vi haft,
alla saker vi gjort, alla saker vi sagt.
Jag fokuserar jag vill ju så gärna men det men det gör ont att sakna, det gör ont att tänka,
men mest av allt så gör det ont att vänta för hur länge ska vi låtsas att inget har hänt?
Dagarna försvann & är föralltid borta, kommer aldrig igen. Jag försökte att skrika men rösten sprack, en vind som isá genom kroppen snabbt.
Jag sitter och kollar igenom alla våra bilder på dig och mig, på alla våra minnen.
Jag höll dig så hårt, du kastade bort våran vänskap som ingenting.
Ja du betyder, det finns bara en av dig, jag önskar att du kunde tänka samma sak om mig.
Men det är svårt när du skiter i tiden, dom bäste stunder vi delat i livet.
Jag fattar inte riktigt vad det var som gick fel, när du försvann ur livet gick allting fel.
Jag hatar att sakna, hatar att förstå. Kanske är det dags att vakna och inse att nu är nu och då är då.
Men det är svårt att glömma allt vi haft, alla saker vi gjort, alla saker vi sagt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0