You are my sweetest downfall.

Känns mest som att jag komplicerade allt som jag ville, men det var allvar en sån känsla
som aldrig försvinner. För vissa människor fastnar ända in i blodet på bara några sekunder
fastän man inte tror det. Dricker bedövad det är svårt och vara ärlig så, alla förnekelserna
hopas till en järnridå. Vin över skjortan, såg ut som att jag blivit skjuten, hjärtat i bröstet
kändes som nån rivit ut det. O
ch jag har trott att jag va alldeles för trasig och fördärvad för att räddas,
men vågar du så får du varje skärva
av mitt hjärta. Kollade på telefonen och du hade aldrig ringt mig,  världen
brann upp på så många sätt den där kalla vintern.
Jag hade lovat mig själv att aldrig mer ge bort min insida till
någon igen, för ju mer jag trott på kärlek, ju mer har den förvridits.
Ju mer jag hatat den, ju starkare har känslan blivit.
Det är svårt att älska men svårare att inte.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0