Yeah this is living but without the will.

Jag bad om en mirakel, måste ta mig själv i kragen. Måste bryta den här
tankegången, vill kunna vakna här imorgon utan någon skam i kroppen.
Jag älskar dig fast jag kanske inte alltid visar det, men jag
skriver till dig ibland för att bevisa det. Jag är full av förnekelse
men du accepterar mig som jag är, för du är den ända som faktskt vet vem jag är.
Mitt håmska förflutna förföljer mig vart jag än går, älskling
snälla säg att du förstår? Visst kan jag stänga av mitt inre ibalnd,
men du försöker ändå, du är det vackraste som har existerat.
När du håller min hand är det klart för mig, du är den ända här för mig.
När du finns vid min sida är känslan den bästa, så Gustav, jag har så mycket att berätta.
Du är den ända för mig på denna förvirrade planet, & komnmer alltid vara det.
Du blev den första riktiga förälskelsen.
Jag bad om en mirakel, måste ta mig själv i kragen. Måste bryta den här
tankegången, vill kunna vakna här imorgon utan någon skam i kroppen.
Jag älskar dig fast jag kanske inte alltid visar det, men jag
skriver till dig ibland för att bevisa det. Jag är full av förnekelse
men du accepterar mig som jag är, för du är den ända som faktskt vet vem jag är.
Mitt håmska förflutna förföljer mig vart jag än går, älskling
snälla säg att du förstår? Visst kan jag stänga av mitt inre ibalnd,
men du försöker ändå, du är det vackraste som har existerat.
När du håller min hand är det klart för mig, du är den ända här för mig.
När du finns vid min sida är känslan den bästa, så Gustav, jag har så mycket att berätta.
Du är den ända för mig på denna förvirrade planet, & komnmer alltid vara det.
Du blev den första riktiga förälskelsen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0