Jag kan leta jorden runt, men jag kommer aldrig hitta någon bättre.

Hjälplöst förälskad, obeskrivligt tagen, som om jag låg ner på marken och blev slagen.
Sen den stunden satt jag fast i ett nät, förtrollad bunden, tappa hjärtat i knät.
Kan inte tänka logiskt eller sunt för varje sekund som du inte finns här blir det tungt.
När vintern gömmer dina spår, så att du inte hittar hem.När du är vilsen i en vinter natt igen, då finns jag kvar.
Och när vinter isen ligger kmar, då finns jag kvar. Den vackraste stunden i livet var den när du kom, och allt var förbjudet.
Och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om, för det ekar i huvet.
Och det blod som jag trodde var stilla, det fick du att rinna,den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna.

Hjälplöst förälskad, obeskrivligt tagen, som om jag låg ner på marken och blev slagen.
Sen den stunden satt jag fast i ett nät, förtrollad bunden, tappa hjärtat i knät.
Kan inte tänka logiskt eller sunt för varje sekund som du inte finns här blir det tungt.
När vintern gömmer dina spår, så att du inte hittar hem.När du är vilsen i en vinter natt igen.
Och när vinter isen ligger kmar, då finns jag kvar. Den vackraste stunden i livet var den när du kom,
och allt var förbjudet. Och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om, för det ekar i huvet.
Och det blod som jag trodde var stilla, det fick du att rinna,
den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0