Inte vill man ha ett barn som springer runt i stan.

- "Vår mamma tycker inte om dom jag umgås med,
hon snackar om knark, sprit 
och vad som kommer ske.
Men jag förstår väl att det finns runt omkring mig,

när du var liten, var mamma lika skit skraj?"

- Morsan var likadan, inte vill man ha ett barn som springer runt i stan,
går i gäng, jag svär med minst femton polare,
dricker sprit & 
röker weed, ni är inte coolare."

- Lyssna syster, mitt första steg ut, var med dom äldre som du,

du vet vi hängde med gänget, dom som rökte, dom som drack,
mitt 
liv blev ännu värre när mitt psyke stack.
Snälla sluta skrika i mitt öra, sluta säga åt mig vad fan jag ska göra.

- Det är inte det handlar om, jag vill bara ditt bästa.

- "Vadå ska jag sitta hemma 
och aldrig festa?"

- Är det de du kallar festa? Jag har sett det mesta,
festat med de flesta, 
om du vill så kan du testa.
Sluta 
spela dum vad är det med dig syster, tänk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0